Saturday, April 4, 2009

Terima Kasih Part 2....

assalamualaikum
[4 April 2009 Jam 1540H]

sudah sekian lama xupdate betul2 Blog nih.... mcm2 perkara dan kejadian yang berlaku... Namun aku masih tabah dlm mengharungi pelbagai dugaan2 dan cabaran di dunia yg sementara ini... Xyah kita nk buang masa, Meh aku ceritakan ucapan terima kasih itu... Apakah maksud di sebaliknya? Siapakah insan2 bertuah itu? Segalanya2 akan dirungkaikan hari ini...


Cricketers UPNM


team terbaik UPNM-atas kiri (Shan, Arip,Shah Da Wicketkeeper, Mat Gor Da Giant,Mohamad Amzar B Safar-Captain, Hamizi-Accuracy Pacer,Azdeli-Brian Lara)
bawah dari kiri (Razak Opener, Fuad Da Hitter, Saadun Yaacob, Sachul Tendulkar, Guna, Fuad Abang)






Terima kasih aku ucapkan pada korg, kerana sejak mula penubuhan kelab kriket ini, sejak aku mula2 memakai Bat Hylite yg dah patah tuh, smpilah segala2 kelengkapan kita dpt skrg, korg masih sama2 support team ini...




kenangan training bersama utk Kejohanan Kriket Antara Perkhidmatan 2008
Dari kiri (Amzar Da Captain, Hamizi Da Accurate Pacer, Staf Ridwan, Zizok)





terima kasih kerana trus sokong aku sbg kapten team, terus bersama2 team walaupun mcm2 halangan dan tentangan dari pihak atasan yg sbnrnya xfhm jiwa seorang cricketers.
Team ini, punya potensi yg tersendiri...


Seorang kapten pasukan harusnya ada pandangan yg jauh utk pemain2nya...
(just like me...)





itu aku percaya sgt2, semoga selepas aku tauliah, Team Kriket UPNM akan terus maju dan mantap...




train harder!!!!
(persekitaran UKM Oval... training session utk penentuan tempat ketiga VS MMU)




biar keluar surat khabar lagi....
(hehehe, kepada Pasukan Kriket UTM, kami minta maaf, kami xrasuah pemberita utk siarkan berita itu, hehehe)


Nets Session for UPNM team
(Di Bayuemas Oval.... terbaik!!!!)
TERIMA KASIH...


Aku sertakan kenangan2 semasa Inter Service 2008 utk tatapan semua...

Bergambar kenangan di Penginapan Kem TUDM Kinrara
thanx to Mejar Dainan for this hospitality...







Mendapat tunjuk ajar drpd Fast Bowler- Anuar TUDM...
hasil = 7 wickets for this tournament!!!







barisan pemain utama 6s Tentera Darat
Dari Kiri (Ravindran Da Captain, Saadun Da Superstar, Azdeli Da Fast Bowler, Owen Da Left-Armer, Shah Da Wicketkeeper, Amzar Da Spinner)








Tempat pertama Loser's Pool utk 6s Cricket... Mengalahkan Navy...
Gagah Setia...









Bergambar kenangan bersama ex-coach Masum 2007
Kinrara Oval...










MAN TECH 2005 (PENGURUSAN TEKNOLOGI)
kita dah bersama2 sejak dari tarikh kita melapor ke ATMA ini...
aku ingin berterima kasih, atas bantuan korg, atas sokongan korg...
walaupun, ada di antara kita, pernah bergaduh, xpernah bertegur pun ada....
aku nk amik kesempatan ini, nk memohon keampunan atas segala2 salahlaku aku secara peribadi pada korg....



Bergambar kenangan di The Cage, Sri Petaling...
Dari kiri (Ismul, Syukran,Anep, Doo,Ray)
Bawah (Budi, AmzarLegend,Hafiz)






setiap manusia ada kekurangan dan kelebihannya...
hehehe...





bergambar kenangan di Restoran Tupai2, Jalan Dewan Bahasa
(Makan Malam Man Tech 2005)





terima kasih utk segala2nya yg berlaku...
hidup Man Tech 2005...





gambar kami....
(Man Tech di Belakang Blok Akademik, Durian Fest!!!)








terkantoi secure durian byk!!!
(bersama dayah... hahaha)







Seminar Ketuanan Melayu @ Putrajaya
Dari kiri(Amzarlegend,Ruzaini,Mael,Leong,Nantha Tot3,Mubasyir,Hafiz and so on)






Kenangan bersama AJK Malam Happy Hour Skuadron Alpha Tahun 2006...
(terima kasih kerna dlm menganjurkan malam ni, byk perkara aku telah pelajari)








Man Tech di Restoran Pelita @ Berdekatan KLCC
(Makan Malam Pertama kami sebagai satu jurusan...)







Annual Dinner Ke-2
Mereka(Azimah, Ismul,Budilinaries,Amzarlegend)







Man Tech 2005 di Royal Mint Selangor @ Shah Alam...
Sebelah kiri(Amzarlegend,Anep,Mubasyir,Hafiz,Nantha Gelap)
Sebelah kanan(Budi,Tiong,Doo,Leong)








Man Tech.... kita fitik sama2...
(Di perkarangan Mess Kadet... mcm haram semua!!! hahahaha)






Banyak sgt2 pengalaman bersama korg, yg mencuitkan hati, menitiskan air mata...
terima kasih skod... utk pengalaman selama 4tahun++...
harap di unit nnt, kita akan berjumpa lagi....
Risik...










FAMILY @ KELUARGAKU....

Mak, Abah, EZ, dan Farah...
terima kasih diucapkan atas segala2nya...
tanpa pengorbanan keluarga, xmungkin aku dpt smpi sehingga ke hari ini....
Berbakti utk keluarga, itu keutamaan diriku...
AZAL SAYANGKAN KAMU SEMUA!!!!!




Mohamad Amzar semasa Darjah 3
(Pengawas Sekolah tuh, tie punyalah besar!!!)





Introducing... My beloved siblings
(Farah Liyana, Mohamad Amzar, Mohamad Azraei)







Gambar semasa diriku masih kecik...
(^_^)v...





Anak Abah... hehehe...






Famili semasa menghantarku ke RMC...
(Abg Khairul, Mak Long, Pak Long, Emak dan Farah...)
masa ni, mukaku confiusssss.....








SI DIA DAN KELUARGA....

Biarpun pertemuan itu masih baru... tapi aku dpt rasakan kebahagiaan yg aku cari2 selama ini...
bersama adik2, ibu, along dan uda...
ianya cukup membahagiakan....
KASIH SAYANG DAN RESTU INI...
diharapkan biarlah sampai ke akhirnya...
TERIMA KASIH, kerna masih menerima diri ini yang terlalu byk kekurangannya...
semoga... dirimu dan keluarga sentiasa bahagia, dan dirahmati ALLAH....




K.A.M.I.







hehehe... kenangan mencuit hati...







terima kasih ibu, utk restu ini...







ni sape yg nk makan ni ea????
pelik2...
(celebrating her 22th birthday...)






kami yg ttido...zzzzzZZZZzzzz






bayang2 menjadi satu... weeee~








baru habis temankan amir main bowling + jemput si dia dari puduraya...







adikku.... nawi.... :-)






SAHABAT2....

terima kasih jgk kepada kawan2, sahabat yg bersama2 dgnku utk meneruskan perjuangan hidup ini...
kerjasama, pengorbanan yg kamu semua lakukan utkku, amat2 dihargai...
hanya Allah je yg dpt membalas segala2nya....
aku doakan,
segala2nya yg terbaik utk korg semua...
TERIMA KASIH KAWAN2...





anak buah platun 6 yg bertugas bersama2 aku..
(puan liyana, shafinaz, dan aqilah...)








tq kepada sesiapa yg tlg pad upkan aku nih...







skod aku di RMC dulu
(arab, hagil, amzarlegend)








mereka2 di Selayang Mall...
secure.... McD








karok smpi xigt solat jumaat!!!!
Selayang Mall...


Akhirnya, syukurku kehadrat Allah...
kerna jika bukan kerana ketentuanNya...
tidak mungkin aku di sini...
xmungkin aku akan duduk di bilik 5-2 masterbedroom ini,
di bilik Ketua Platun ini,
sambil minum milo ais dan menaip blog ini...

akhir kata....

TERIMA KASIH SEMUA!!!!!


~live your life~

No comments:

Post a Comment