Monday, May 11, 2009

Dulu,Kini & Selamanya... HATI ini...

Assalamualaikum...
Ape yg aku harapkan selepas exam nih,
rupa2nya xkesampaian...

Satu persatu dugaan Allah dtg menimpaku...
Sampaikan aku rs, dh xleh nk bangun dh...



...kami bersama...

Tapi, ape2 ujian Allah, ada hikmah di sebaliknya...
Semoga Allah merahmati diriku ini dunia akhirat...



kenapa aku letak gmbr nih ea... lapar2...


Kita xleh nk salahkan org 100%,
kerna kita sndr melakukan byk kesilapan...
Dan aku sndr banyak melakukan kesilapan2
Cuma ape yg diharapkan,
Belajar dari kesilapan,
Matangkan diri,
dan jgn ulangi perkara tersebut...
itu je....


kenangan bersama.... selamanya....


Aku mmg sgt2 down...
Mmg smpi xtau yg aku kena hantar PSM utk dijilidkan,
smpi secure xpi parade...
Ape nk jadilah dgn aku nih


Aku kena kuat, utk hadapi semuanya,
barulah boleh utk pikul tggjwb2 yg lain...
dan,
aku ada perancangan utk masa depan KITA bersama...
tp, kita hanya merancang
Allah yg menentukan segala2nya...
kan???

So aku rasa,
itu sajalah nukilan hari nih,



...She always mine...

Ape pun...
Perasaan, hati,cinta, kasih ini,
TIDAK PERNAH BERUBAH WALAU SEDETIK PUN...
DAN XKAN BERUBAH HINGGA AKU HEMBUSKAN NAFAS TERAKHIR...



....AmzarLegend...

5 comments:

  1. salam...
    dugaan Allah itu ada hikmah-Nya...
    smoga tabah....kuatkan semangatmu...

    masa berlalu....
    pengalaman hadir mematangkan jiwa....
    namun, walau sejauh mana kita melangkah....ingt satu....
    Allah ada bersama kita...

    salam sayang,
    no_rule^ da legend~

    ReplyDelete
  2. salam...
    iye syg...
    segala ujian, dugaan Allah itu,
    ada hikmah di sebaliknyer...

    ape2 pun...
    abg harap,
    semoga perasaan, hati ni,
    kekal selamanya milikmu...

    salam sayang,
    amzarlegend

    ReplyDelete
  3. romantik r korg nih..
    jelez2..
    bleh jdkn idola ni..
    hehe...
    semoga bbahagia selalu..

    ReplyDelete
  4. hehe....
    trima kasih....

    (^_^)

    smoga kamu berbahagia juga...
    amin...

    no_rule^ da legend~

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah...
    semoga kamu pun berbahagia jgk...

    'buang yg keruh, ambillah yg jernih'

    ...amzarlegend...

    ReplyDelete