Monday, September 28, 2009

Cerita tentang si dia....

assalamuaikum semua...
mungkin belum terlambat lagi,
utk aku mengucapkan


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


di kesempatan ini,
aku nk mohon ampun maaf ats segalanya...
terlalu byk slh dan silap aku di muka bumi ini....
errmmm....



coretan hari ni,
berkisar tentang si dia....
si dia yg amat bermakna utkku...
jadi,
aku amik masa ini,
walaupun sgt penat....
utk aku meluahkan,



~~~SESUATU TENTANG SI DIA~~~



(1) si dia yg ku kasihi....

si dia byk memberikan dorongan kepadaku,
byk membantuku mengapai hidupku kembali...
menarikku kembali di 'zaman gelap' di suatu ketika dulu...
si dia byk berkorban utkku, tatkala aku memerlukan...
terima kasih, wahai kamu....
(^_^)v...





(2) si dia yg ku sayangi...

dlm akademik, byk tunjuk ajar si dia berikan...
kami sma2 berusaha utk berjaya,
alhamdulillah, ianya berhasil...
semoga kami masih lagi
'saling lengkap melengkapi'
kasih syg yg diberikan,
cukup buatku bahagia bersama2nya...
renungan matanya,
mempamerkan sinaran cinta yg begitu indah...





(3) si dia yg ku rindui...

meskipun kdg2 kami jauh,
kdg2 kami dekat,
rindu itu makin kuat,
bertambah2 kuat...
meskipun kami sama2 sibuk,
namum ku percaya,
hatinya ada aku,
hati aku ada si dia...
(^_^)v...






akhirnya, SI DIA YG KU CINTAI...

terlalu byk pengorbanan dilakukan utk bersma,
namun si dia tetap tabah mengharungi segala2nya...
si dia tetap setia bersamaku, sehingga hari ini...
bagiku,
kejujuran & kesetiaan adalah kunci utk hatiku ini....
si dia ada segala2nya...

aku bermohon Ya Allah,
jika si dia adalah jodohku,
pertemukan ku dgnnya...
jika tidak,
aku ketahui itu adalah ketentuanMu...





yang benar,
Mohamad Amzar b Safar




No comments:

Post a Comment