Wednesday, June 3, 2009

Kenangan Terindah....

Assalamualaikum...
Aku suka utk menceritakan
kenangan2 yg pernah berlaku dlm diri ini...
yg xmungkin akan aku lupakan sepanjang hidup ku...
iaitu,
kenangan ketika aku baru melangkah ke alam sekolah menengah...
FORM 1...



bdk nakal... (bkn aku...)


Aku tiba2 teringat sbb, selalu aku borak2 dgn ikram (buddy aku sejak sekolah lagi) psl ape2 yg pernah berlaku masa form 1 di SMKGR (Sekolah Menengah Kebangsaan Gunung Rapat)



kenangan bersama Keeper Team Bola Perak
(xigt nama dier...)



Mmg aku dikategorikan sbg ' BUDAK PALING NAKAL, TP GENIUS'
(mmg nakal tahap dewa, xcaya tanya kawan2 aku...)



kira mcm cerita Angel & Demon la..
ada certain part jd baik
tp byk part aku jd jahat...


ok, akan aku mulakan cerita ini...
(hehehehe... xmula lagi pun, aku dh gelak...)


Aku bermula dgn di kelas 1M...
yg majoritinyer budak2 melayu (bukan askar melayu ea...)


aku dilantik menjadi IC kelas,
(xigt mcmana aku leh kena lantik... mcm kena sabo je kot masa tuh...)



so, fhm2 la bila Demon jd IC kelas...
mmg budak dlm kelas jd haru biru la...
tp yg cantiknyer,
budk2 kelas aku nakal2, tp terkawal la...
sbb ktorg mmg xberapa nk bercampur dgn kelas lain...
1M dgn 1M sahaja...


dari kiri: ikram, fauzi, samsul,musaad,alif, aiman
bawah: aku, ntah xigt(hahaha...)




best tul...
terlalu byk sgt memori dgn kelas 1M...

byk sgt2 utk aku ceritakan...

just aku singkat2kan la, utk korg fahamkan...

1. toreh tangan mmbr (Daniel Samsuri @ Uri) sebanyak 3 kali, smpi kena mengadap PK HEM
2. Hampir2 nk kena belasah dgn Senior Form 3, sbb kaco awek dier, hahaha...
3. kalau nk kata, kaco2 bdk perempuan tuh, mmg byk la.. (toksah la nk cerita...)
4. masuk team senamrobik Rumah Hijau (ketua lak tuh...), then dpt byk glr kakak angkat...
5. main kejar2 dgn Choi Yee (bdk olahraga..), sakit gak la kena pukul hari2 dgn dier...
6. mmg aku KAKI BOLA la... (org pggl aku AMZAR BDK BOLA..)
7. suka buat havoc kt kelas, smpi ustazah ckp mcm ni..(kamu ini dh la ketua kelas, tp perangai mcm SETAN...), sedih glr:-(
8. ramai gak peminat... dpt dua hadiah masa birthday... (hehehe...)
9. jd PENGAWAS PERCUBAAN... mmg terbaik la, budak hantu jd pengawas...
10. tp dlm kelas, Sem 1 dpt no 3, Sem 2 dpt no 5 (ada pengaruh la skit2...)
11. nk tau, Cikgu Faizi (coach rugby suh bdk2 dier belasah aku, sbb tuduh aku curi bola rugby dier...), lancau punya cikgu...
12. Akhirnya, masa form 2, walaupun kejap, aku naik kelas, masuk kelas bdk2 NERD, 2S... (mmg xde life lgsg masuk kelas tuh...)



my friend 4ever... 1M 2000



OK....
ITU JE KOT

serba ringkas psl kehidupan aku masa form 1...
sbb ms form2-5 aku di RMC...
xde ape2 yg aku nk ckpkan psl RMC
(sbb semua lelaki... xmenarik...)

so, itu je utk tatapan korg...
ada ape2 nnt,
aku akan post lain...


budak2 1m 2000, kalau ada ape2 nk tambah,
hantar la kt komen...
hahahahaha...

sy bdk baik...




...ketua kelas 1M 2000 yg berjaya...


...amzarlegend...


3 comments:

  1. oit amzar..2s tu kelas aku..ko kutuk kelas aku..siap siap

    ReplyDelete
  2. ala...
    hang nk wtpa kt aku????

    dh lupa pa,
    masa aku g RMC,
    ada org nangis...
    (hehehe...)

    (^_^)v peace.....

    ReplyDelete
  3. siapa ea yg nangis tu....?
    boleh share x..?

    (^_^)

    ReplyDelete