Tuesday, June 2, 2009

Peralihan Waktu...

Assalamualaikum...
Aku masih lagi berada di rumah...
bercuti sampai 7 Jun 2009...



mcm2 perkara dh berlaku...
di mana,
membuka mata dan fikiran aku...
tentang segala2nya dlm kehidupan ini...
aku snts nk pegang perkataan ini,



KEJUJURAN



sbb ape,
bila kita bercakap benar, walaupun pahit mcmana pun,
hati kita akan rasa 'bebas',
&
percayalah,
if kita xjujur pada seseorang,
Allah akan tunjukkan jgk
suatu hari nnt.......
tidak dinafikan,
aku sndr pernah berlaku xjujur...
sbb...



MEMANG TIADA MANUSIA YG SEMPURNA...
TAPI MANUSIA SNTS INGIN MENCARI KESEMPURNAAN DLM HIDUP...
HINGGA LUPAKAN APE YG SUDAH PUN MENJADI MILIKNYA...



ape2 pun, yg penting,
setiap hari kita belajar sesuatu,
amik pengajaran atas setiap yg berlaku...




setiap perubahan keadaan yg berlaku,
kita kena ambil kira...
sentiasa positif dlm setiap yg berlaku...



BERSABAR DGN SETIAP DUGAAN YG BERLAKU,
DGN HARAPAN...


ALLAH AKAN MEMBALASNYA DGN KEBAHAGIAAN,
BIARPUN BUKAN DI DUNIA,
TP DGN HARAPAN, DI AKHIRAT KELAK...
amin...



utk makluman,
aku sudah pun menghabiskan sesi akademik...
bagi program


IJAZAH SARJANA MUDA PENGURUSAN TEKNOLOGI
UTM-ATMA




Alhamdulillah,
berkat usaha, doa, dan sokongan dari org2 yg masih sayangkan diri ini,
aku berjaya menamatkan pengajian,
dgn keputusan yg aku rasa,



'BOLEHLAH AKU SAMBUNG MASTER NANTI'


hehehe...

skrg ini,
aku akan melibatkan diri dgn


LATIHAN KETENTERAAN TAHUN AKHIR (LKTA)

bagi membolehkan aku ditauliahkan sbg Pegawai Muda ATM...


InsyaAllah...

kepada keluarga, sanak saudara,kawan2, insan tersayang,
yg pernah berjuang bersama2ku,
byk berkorban utk aku
dlm menghabiskan pengajian akademik aku,
aku ucapkan,
JUTAAN TERIMA KASIH...



aku akan teruskan LKTA
yg diwar2kan selama 6 bulan itu...
aku pinta

DOAKAN KESEJAHTERAAN AKU...

DOAKAN SEGALA2NYA YG TELAH DIBINA, MASIH KEKAL DI SANA...

DOAKAN SEGALA2NYA MENJADI LANCAR...


amin...

semoga Allah merahmati kamu semua....

ok la...

aku pun nk sambung kerja skit ni,
maklumlah,
duduk rumah je...
kenalah buat keje2 rumah....
hehehe...

take care everybody...

Assalamualaikum



...mohamadamzar...



2 comments: