Friday, January 30, 2009

KEMAAFAN KUPOHON...


assalamualaikum kawan2... hari ini... aku nk ambil kesempatan utk luahkan perasaan, dan memohon kemaafan secara terbuka kepada insan2 yg pernah hadir dalam hidup aku... sbb, hati ini sentiasa dibelenggu rasa tidak tenteram, tidak selesa... harap semua dapat menghayati apa yang aku cuba sampaikan...





Kepada rakan2 seperjuangan ku.. Bravo Company 2001-2004... aku tau byk kekurangan aku semasa aku mentadbir B Coy... aku byk2 berterima kasih dgn kehadiran korang semua sebagai skuad aku, pengalaman kita di RMC byk2 mematangkan diri ini, untuk menempuh alam ketenteraan sebenar kelak... GOODLUCK GUYS!!! Semoga korang semua berjaya dalam kehidupan masing2, di dunia dan akhirat, korg tetap skuad kesayangan aku... GEMPUR BRAVO!!!...




MAN TECH 2005.... Pengalaman bersama korang, sgt2lah aku hargai... mcm2 perkara, baik buruk, kita pernah buat sama2... Perkataan SECURE, dah sinonim dgn Man TEch 2005 ni... hehehe... Aku ingin memohon maaf, atas segala2 kesalahan, kesilapan aku selama kita bersama, aku hanya manusia biasa, yang bisa melakukan kesilapan... harap diperbetulkan... Semoga kita semua selamat ditauliahkan sebagai Kapten, dan dapat masuk UNit yang SECURE... hehehe....
Semoga berjaya Kawan2...

(^_^)




ok..... kepada Insan2 Istimewa yg pernah hadir dalam hidup ini... aku cuma leh btau, aku bukan la insan luar biasa, yg boleh berikan kebahagian sepanjang hidup... aku ada byk sgt2 kekurangan... byk yg aku tgh cuba perbaiki utk mematangkan diri ini... semoga Allah bersama2 ku utk memperbetulkan keadaan... kejadian2 lepas, mari kita sama2 jadikan iktibar, utk kita menempuh kehidupan, dan hbgn yang lain...





aku cuma leh btau, aku PASRAH dlm hadapi kehidupan skrg.... dan masa yg singkat utk aku ini, aku nk amik kesempatan utk MEMOHON KEMAAFAN kepada kamu semua, agar diri ini dapatlah berada tenang, tenteram sentiasa.... if ada aku berhutang, berjanji ape2, tuntutlah BILA AKU MASIH ADA INI... jgn tuntut bila aku dlm KAIN PUTIH nnt...

semoga kehidupan kamu semua, diberkati dan dirahmati Allah... InsyaAllah, kamu akan diketemu insan yg TERBAIK untukmu... aku sentiasa doakan yang terbaik....



AKHIR KATA, aku sekali lagi ingin memohon maaf atas segala2nya yg pernah berlaku tatkala MOHAMAD AMZAR B SAFAR ini pernah bersama2 kalian... minta halalkan makan minum, semoga Allah berkati diri kamu semua... siang malam, aku xpernah berhenti utk mendoakan yg terbaik untuk insan2 yg pernah hadir dlm diri ini... AKU SAYANGKAN KORANG SEMUA!!!...


PEACE......

4 comments:

  1. hukhuk....insafnyer entry kali neyh....bgosla mntak maaf sblm terlambat....:)...mntk maap gak eh kalo ade wat silap...

    ReplyDelete
  2. hehehe...
    ini dh last sem la...
    kena byk2 mintak maaf....

    huhuhu...

    (^_^)

    ReplyDelete
  3. FORGIVE & FORGET..

    smoga setiap yg berlaku,ada hikmah disebaliknya..
    semoga setiap yg berlaku, mematangkan setiap yg bernyawa..

    ayg pun minta maaf krn sebagai insan biasa, kita pasti lakukan pelbagai kedukaan kpd insan lain..

    smoga Allah lindungimu tiap saat...

    ReplyDelete
  4. biasalah dalam kehidupan..pasti ada suka dan duka...

    apa yg penting ialah kita sendiri sedar kepada kesilapan kita.....

    =)

    ReplyDelete