Sunday, February 1, 2009

Hari Wilayahku... 01 Feb 2009

KELAB AMAN, AMPANG

Assalamualaikum... walaupun kepenatan, aku masih lagi mampu utk menulis sedikit coretan utk aktiviti aku di Hari Wilayah ini... hari ini hari istimewa utk warga kota Kuala Lumpur ini, kerana di beri cuti khas utk memperingati hari.... errrr..... aku pun xsure... penubuhan Kuala Lumpur kot... hehehe.... (aku orang Ipoh, mane tau psl KL nih)...


kepenatan kerana penipuan OP Nordin utk berjalan dari Dato' Keramat ke Kelab Aman... Arghh!


Hari ni, aku bertolak dari UPNM ke Kelab Aman, Ampang pada jam 0800H... penat lak aku bertukar2 tren, dari Star Lrt ke Putra Lrt... pastu turun kt Stesen Dato' Keramat... bak kata OP Nordin... " jalan je dari Dato' Keramat, dekat saja"....

Palehotak dier!!!! pnya la jauh, smpi kena cross kawasan perumahan Kedutaan Algeria mane ntah.... alih2 aku tgk... Kelab Aman nih, depan2 Putra LRT Damai... bengang glr r... hehehe...

sesampainyer aku di sana, mcm biasa:

(1) OPA xcukup team
(2) Kalah Toss Coin
(3) Kena Bat dulu
(4) Aku Batting Order Two Down ( No. 4)

huhuhu.... nk xnk, kna masuk Batting awal, mmg merangkak la aku... dapat la aku 9 runs... pastu mati dgn Slip Catch dgn org tua foreigner yg penah aku encounter masa main kt Royal Selangor Club dulu... ermm... (tension2).... ok... jadi, keseluruhan OPA Batting, dapatlah 53 run, 9 wickets...

turn OPA Fielding... mmg mcm biasa r... byk extras... tp jgn terkejut!, aku dapat sempurnakan High Catch dari Batsman Opener yg overconfident utk melakukan Cut Shot, hahaha.... seronok glr r.... habis game pun, smpi Over ke 8... keseluruhan permainan, Kelawar mn OPA, dgn kemenangan 7 wickets... habis pasal game...

awal lagi game abis, kul 12 dh abis, aku pulak diberi Outing smpi 2000H... aku pun melencong la ke KLCC (dekat je)... xkisah r aku bawak beg Puma hitam tuh, dgn Baby Girl ( Kayu Kriket Gray Nicolls Enforcer Viper)... yg penting, aku nk jalan2.... weeee~!



Suasana di KLCC di Hari Wilayah,,, xramai sgt pun orang2 kt sini... (^_^)


lepas tgk wayang ( Underworld, Ther Rise of Lycan 1320H), aku p makan kt food court, sedap r aku dapat try waffer yg campur2 tuh ( PEtits Fours).... walaupun mahal skit, tp puas r... then, aku meneruskan perjalanan pulang ke UPNM, sehingga la aku tiba di bilik 5-2 Masterbedroom ini....

Kesimpulannya, utk Hari Wilayah ini, aku sgt2 happy kerna dapat outing lama2... tq OC kerna memahami jiwa Sportsman aku ini... sekian saja tatapan utk kali ini...aku nk tido dulu... penat... wassalam....


tertido setelah penat main kriket, tgk wayang dan makan2... gudnite everybody... zzZZZzzz


(^_^)v peace....

No comments:

Post a Comment