Monday, February 16, 2009

Terima Kasih... PART 1...

Assalamualaikum....


Pagi yg agak malap ini, ingin aku berkongsi pendapat & pandangan aku...



Kehidupan ini...
walaupun aku baru 21 tahun,
namun dh byk dugaan aku lalui....
terutamanya berkenaan insan istimewa yg pnh hadir dlm hidup aku...



aku redha je ape yg pernah berlaku...
sebab,
setiap manusia pernah melakukan kesilapan....
dan ALLAH snts memberi peluang utk hambaNya bertaubat....
sbb itu lah...
kita masih lagi hidup di muka bumi sehingga saat ini...



With Love....


Aku cuma nk pesan...
aku hanyalah insan biasa...
yg tidak punya ape2...
cuma ada hati yg betul2 tulus dlm nk menyayangi seseorang...

Keretaku...


terimalah kelebihan & kekuranganku seadanya...
kehidupan ketenteraan ini,
byk mengajar aku erti bersabar dlm segala2nya...
kalau tak ( mmg aku ni panas baran...)



aku masih lagi mencari erti hidup ini...
nk mencapai sesuatu yg membanggakan dlm hidup ini dulu...
barulah aku memikirkan hal2 yg lain...



kepada insan2 yg pernah hadir, dan yg tgh hadir...
terima kasih aku ucapkan...
kerana pernah membantu, menyokong aku dlm segala2nya....
dan mematangkan aku dlm PENCARIAN HIDUPKU...



meneruskan perjalanan hidupku (walaupun kakiku sgt2 sakit... aduyaiii!)


aku pohon maaf atas segalanya...
semoga Allah ampunkan dosa2 korg, masukkan korg ke dalam SyurgaNYa, dan minta jauhkan dari azab api NerakaNya...



Semoga pagi ini...
membawa seribu makna...
membawa seribu pengertian...
aku sedar aku insan yg tidak sempurna....
semoga Allah memimpinku kejalan yg benar...
dan memberi petunjuk utkku...
TERIMA KASIH UTK SELAMANYA...

aku upah rabbit aku taip... hehehe...

Sekian....



kelas2... (tarikh tuh salah...)



(^_^)v


1 comment: