Thursday, February 12, 2009

KetentuanNya... Part 3 (Alhamdulillah...)

Assalamualaikum...
Selamat Petang kepada yg bukan beragama islam.... (huhuhu...)

Coretan kali ini pendek je,
cuma nk btau korg semua....
yg aku.....
DAPAT KELUAR HARI AHAD UTK BERMAIN KRIKET....
WEEEE~!!!!
(terima kasih diucapkan kpd Mejar Zulmadi atas smgt 'Sportmanship'nya)

Aku sgt2 suka.... :-)
ini suntikan semangat aku....

utk aku Batting mcm ini....



Younis Khan, Pakistan's Key Batsman...


ataupun.
sbg Bowler mcm ini...


Daniel Vettori, New Zealand's Captain & Left-Arm Ortodox Spinner

dan, harapan aku...
hasilnya mcm ini...


Wicket Fall!!!!





semoga Allah sentiasa memberkati perjuanganku dlm sukan kriket ini...
Alhamdulillah....



Right-Hand Batsman, Left-Arm Bowler...


Sekian saja utk malam ini....
(aku xpi tahlil...) hehehe...


Nawi yg bakal mewarisi aku... Mantap gak nawi Batting...





wassalam....





Si Dia yg setia menungguku, walaupun terik matahari (mata dier dh kecik... weee~)




sebelum itu, harap korg yg melawati blog aku nih,
sila ikuti link ini...



tp://www.malaysiacricket.com/?a1X1Z&RAU&cGH&4cm

(link ini merupakan laporan perlawanan kedua... sila lihat bhgn bawah link ini utk mendapatkan info mengenai OLD PUTERA)




peace....



(^_^) v

No comments:

Post a Comment