Wednesday, February 11, 2009

KetentuanNya... Part 2...

Assalamualaikum...
kali ini, aku ingin menyambung Chapter 'KetentuanNya' dgn sorotan cerita2 yg lebih menarik...


PERAK DARUL RIDZUAN



itu mmg negeri kelahiran aku... tmpt aku lahir, kt Hospital Besar Ipoh, Wad XXX, Katil XXX ( aku xigt daaa...) zaman kecik2 dulu, sgt2lah aman Perak ini... xde huru-hara mcm ape yg sudah berlaku skrg...

Aku bukan penyokong mana2 Parti... sbb aku ASKAR... Berkhidmat di bawah Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong (penuh tuu...) so, mmg kena sokong kerajaan... Kes di Perak ini, pada pendapat aku adalah propaganda BN utk mendapatkan kembali kuasa mereka di Tanah Malaysia ini, selepas kekalahan mereka dlm Pilihanraya yg lepas... itu pendapat aku jela... sbb, mcm pelik... (semuanya mmg pelik...) hahahaha... yg penting, kalau aku nk balik Ipoh, jgn ada org tahan bas aku sudah!!! RIndu Ipoh!!!



KRIKET


Minggu lepas, aku sgt2 bengang.... xdapat pelepasan utk main kriket kt STC... geram btul, lawan dgn Kelab PJ yg aku rs, leh 'makan' la... aku kol OP Nordin, dier ckp kalah 129 runs dlm 2.5 over... sedih jgk xdapat main, tp utk minggu ini, 15hb, aku dah siapkan surat2 penting yg merangkumi :



bola Test Match Cricket & 'Baby2' aku... weee~!



(1) Surat Jemputan OPA ( disertakan nama aku)

(2) Senarai nama Pemain ( settle!!!)

(3) Jadual Perlawanan sampai 22 March 2009




Memperkenalkan.... Dari Kiri BDM Dynamic, Malik Tiger, Gray Nicolls dan Harimaya

s


Kalau xdapat jgk, mmg xtau la mcmana lagi.... hahaha... pentadbiran mcm ini, mematikan semangat kesukanan atlet2 UPNM utk beraksi lebih cemerlang... (sape setuju???)...
Harap sgt2 dapat main kriket minggu nih... amin2 Ya Rabbal Alamin...





AKADEMIK

Semakin sukar... Subjek2 utk semester terakhir ini, kebanyakkannya adalah mengikut silibus UTM Skudai, dan soalan Peperiksaan Akhir pun dari sana... so bygkanlah mcmana utk menjawap soalan yg disediakan oleh Tok Guru kt sana, tp Anak Murid belajar kt sini... errmm... antara subjek2 itu adalah :


Nampakkah anda betapa Stressnya Ray Stevelon B Fredoline ini??? begitulah Alkisahnya...



Pembuatan Termaju

Sistem Kualiti

Rekabentuk Kerja

Doa2kanlah diri ini berjaya menempuh dugaan2 di akhir2 Semester ini... berkenaan PSM, progress semakin baik, contoh 'questionnaire' dh diserahkan kepada penyelia, Mejar (B) Bibi Zarjaan... (harap2, luluslah utk diedarkan...)



Semoga Segala2nya Berjalan Lancar Untukku... Amin...


So, setakat ini saje la tatapan utk kali ini... Harap2 dapat main kriket Ahad ini, dan dapat outing smpi 2000H (wakakakaka....) bye everyone...


(^_^)v

2 comments:

  1. salam...
    mcm nmpak baby girl je td... erk??
    retak ckit ea... huhu... cian baby gurl... hehe..

    ttg kriket,ayg harap abg byk2kan doa ea..
    ayg tau minat abg kat MADU ayg tu...
    xpe2.... kuatkn smgt..
    i know u can do the best...
    so,per4m the best ok!! (^_^)

    ttg study....
    wpun tok guru abg ada kat utm skudai, jd jgn risau..
    insya allah ayg akn tlg utk bgtau hint2 mcm semester lepas... insya allah...
    kita sama2 berusaha utk sahut cabaran ibu,k...

    pelajaran & percintaan perlu seiring..
    ingat tau...
    kita saling membantu...
    yg penting BERUSAHA & BERDOA...

    salam sayang,
    Mrs Legend..

    ReplyDelete
  2. xpela...
    pasal kayu kriket tuh,
    dh buat peruntukan utk beli baru...
    jenama KOOKABURA... hahaha....

    ttg study, abg harap kita sama2 dapat excel dlm pelajaran di akhir sem ini... semoga Allah snts bersama2 kita...

    salam rindu
    Mr Legend

    ReplyDelete